Хто має маркувати товар. Чи потрібний на цей дозвіл?

Вимоги до маркування продукції

Маркування будь-якого товару чи виробу має бути виконане відповідно до норм та ГОСТ. Будь то велике виробництво або маленьке, товари, що продаються поштучно або оптом, заводське виробництво або ручна робота – вся продукція має бути промаркована. Якщо товар проходить свій життєвий цикл усередині своєї держави, значить і маркування має бути відповідно до норм та вимог цієї країни. Якщо товар йде на експорт, то маркування необхідно залишати і враховуючи міжнародні вимоги або ж, передати цей обов’язок імпортеру.

Хто має маркувати товар

І так, важливе питання, хто ж несе відповідальність за маркування продукції? Насамперед, це виробник. При виготовленні будь-якої продукції саме виробник повинен залишити інформацію, для подальшого обороту товару, на первинній упаковці або самому товарі. Не важливо, духи це чи медикаменти, одяг, автомобільні запчастини, кожен тип продукції має свої вимоги до маркування та тип маркування, яке має залишити саме виробник.

Другий учасник, у цьому ланцюжку, що може залишати маркування продукції це постачальник – юридична особа, яка використовує продукцію безпосередньо передачі споживачеві, якщо таке требуется. Наприклад, продукція, привезена оптом, вимагає розфасовки по кг, тоді точка продажу зобов’язана промаркувати кожну окрему партію. Сюди ж віднесемо і маркування для обліку на складі та при транспортуванні.

Така сама ситуація і з компаніями, які займаються імпортом продукції з інших країн. Оскільки оригінальну продукцію промарковано мовою країни виробника, імпортер зобов’язаний промаркувати товар відповідно до норм своєї держави, тобто перевести маркування. Найчастіше це робиться за допомогою маркування на етикетках, які клеяться на первинну упаковку продукції, не перекриваючи оригінальне маркування.

Чи потрібний дозвіл на маркування продукції? Так. При реєстрації виробництва виробник зобов’язується маркувати продукцію у зв’язку з вимогами, а також отримує на це дозвіл. Така система допомагає мінімізувати кількість підробок. Наприклад, будь-хто може купити маркиратор і взяти продукцію без маркування та промаркувати його логотипом відомого бренду, що потім вплине на репутацію того самого бренду-оригіналу. Тому, під час створення свого невеликого, чи великого виробництва, докладно вивчіть як методи маркування, а й усі вимоги до її створення у системі ГОСТ.

Уточнити вартість
×
Обратная связь
×
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!