Як маркувальний принтер збільшить ваші продажі?
Маркування товару досить корисний і потрібний процес, якого досі уникають багато компаній через те, що вважають його витратним та нераціональним. Але поговоримо про те, як маркувальний принтер збільшить ваші продажі і які завдання допоможе виконати.
Почнемо з простого, що можна зробити з маркіратором:
- швидко та якісно залишати основну інформацію на товару, навіть за великих обсягів партій;
- залишати додаткову інформацію, якої немає на упаковці – дату виробництва, термін придатності, номер партії тощо;
- вести автоматичний облік товарів, які готові до запровадження ринку;
- вирішити проблему з урахуванням на складі та при транспортуванні;
- створити свій індивідуальний дизайн упаковки – маркіратори здатні друкувати повноцінні логотипи, товарні знаки та графічні зображення на упаковці виробів та багато іншого.
То як же маркувальний принтер збільшить ваші продажі? Почнемо з найпростішого – споживачі. Чим більше інформації на упаковці товару або на самому товарі бачить споживач, чим вона чіткіша і зрозуміліша, тим більше ймовірності, що він вибере саме ваш товар. Друге – це збільшення кількості продукції, що випускається, відповідність термінам поставки. Адже маркувальне обладнання здатне маркувати продукцію швидко та якісно з мінімумом зусиль людської праці, тобто і помилок друку та шлюбу буде менше. Оборот товару відбувається набагато швидше.
Ми говоримо не лише про стаціонарні маркіратори, а й компактні ручні, які можуть значно вплинути на облік товарів на складі для покращення обліку, а також для маркування габаритних товарів. Ваша продукція може бути відома і швидко надходити на ринок, проходячи процес маркування і до того ж, вона відповідатиме всім міжнародним і державним нормам і вимогам.
Перед першою купівлею маркіратора, якщо ви не знаєте яку модель вибрати і не мали досвіду роботи з цим обладнанням, зверніться до фахівців Marking. Вибір стоїть виходячи з кількох пунктів:
- яка вартість для вас підходяща, можливо для вас найкращим буде варіант вживаного обладнання;
- які функції вам важливі – яку інформацію повинен друкувати на продукції маркиратор;
- які обсяги ви оброблятимете в середньому, щоб визначити швидкість роботи маркіратора.