Маркування шоколаду, шоколадних цукерок та продуктів з какао.

У чому відмінність цього маркування від інших

Шоколад, шоколадні цукерки та какао у 2018 році отримали окремі вимоги до маркування, тому ці продукти не маркуються також як інші харчові товари. Тут акцент йде саме на склад продукту, тобто шоколаду. Наприклад, молочним шоколадом тепер може називатися лише продукт, у складі якого міститься щонайменше 25% какао-продуктів і 14% молочних продуктів, шоколад – продукт у складі якого міститься щонайменше 35% какао-продуктів.

Наказ Мінагрополітики № 157 визначає й інші норми та обмеження, тому перш ніж використовувати для назви товарів такі слова як “шоколад”, “молочний шоколад”, “шоколадні цукерки” та ін., необхідно уважно ознайомитися з цим наказом, щоб не зазнати збитків при друку великих партій неправильного маркування. Якщо товар не відповідає нормам вмісту какао-продуктів, як зазначено в наказі, виробнику доведеться шукати інші назви для свого продукту.

Спочатку правильно певна назва продукту з какао, скажімо так, виключає необхідність змінювати нормативно-технічну документацію, включаючи перереєстрацію штрих-кодів, що є досить витратним і проблематичним.

Інші вимоги до маркування шоколаду залишаються ті самі, як і інших харчових продуктів:

  • маркування має бути чітким, на видному місці, доступному для покупців;
  • інформація має бути повною – склад продукту, тут обов’язково необхідно вказати саме відсоток какао-продукту крім інших компонентів (олія ілліпе, пальмова, сал, ши, кокум, манго та інше);
  • обов’язково має бути інформація про постачальника, виробника;
  • маркування має бути незтираємою протягом усього життєвого циклу товару та інше.

Технічний процес маркування шоколаду

Для маркування шоколаду, шоколадних цукерок та какао використовуються різні типи маркувального обладнання. Тут уже вибір за виробником, адже ніхто не може зобов’язати використати, наприклад, той самий лазерний маркіратор. Найчастіше, виробники віддають перевагу краплеструменевим і термоструминним маркіраторам. Також попит мають термотрансферні маркіратори, для створення етикеток на упаковку. Використання лазерного маркатора можливе, але не зовсім доцільно, адже найчастіше упаковкою цих продуктів є папір, картон, харчова плівка.

Вибір маркіратора залежить від безлічі ваших вимог до маркування та обсягів виробництва і якщо ви не можете визначитися з типом або моделлю маркіратора, компанія Marking.in.ua допоможе та створить усі необхідні умови для створення якісного маркування.

Уточнити вартість
×
Обратная связь
×
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!