Як відбувається маркування товарів?
Давайте розглянемо технічну сторону процесу маркування товарів, щоб зрозуміти, що необхідно для запуску процесу маркування. Для початку, звичайно ж, необхідно визначитися з вибором маркувального обладнання та впровадити його у виробництво. Тут уже вибір стоїть за виробником, адже саме він визначає, які будуть обсяги продукції, який тип упаковки або поверхні виробу маркуватиметься і які дані повинні залишатися на товарі. Як правило, компанії вибирають універсальніші моделі, щоб не докуповувати додаткове обладнання у разі змін у роботі.
Ви купили обладнання та встановили його на виробництві, що далі? Далі, за допомогою програмного забезпечення на окремому ПК або ж в налаштуваннях маркатора (залежить від моделі) завантажується інформація, яка буде маркуватися. Це стосується штрих-кодів та QR-кодів, унікального серійного номера, які були сформовані в базі заздалегідь або отримані від уповноваженої організації, яка відстежує якість товарів. Інша інформація може завантажуватися та проставлятися автоматично.
Наприклад, якщо коди є унікальними для кожної одиниці продукції, то номер партії, склад харчових продуктів, назва компанії, логотип і навіть дата виробництва партії (крім часу) залишається незмінною за робочий день випуску продукції. Сучасні моделі маркіраторів дозволяють не тільки вручну налаштовувати ці дані, але й автоматично змінює їх (наприклад, дату та номер партії) і враховує в регістрі.
Далі процес відбувається залежно від виробничих етапів. Одна продукція спочатку пакується, а далі на товарній стрічці потрапляє в етап маркування. Інші виробники заздалегідь готують вже промарковану упаковку і далі залишається тільки упаковувати товар. Якщо маркується сам виріб, то зрозуміло, що він відразу ж після виробництва проходить процес друку маркування.
Що далі? Далі все також залежить від компанії виробника. Якщо продукція залишається на складі, вона проходить процес обліку за партіями або одиницями, залежно від типу виробу. Залишається додаткове маркування, як правило у вигляді етикетки на піддонах з партією товарів, для відстеження та обліку продукції.
З боку друку та налаштування процесу маркування ви можете звернутися до спеціалізованої компанії Marking, яка не просто постачає маркувальне обладнання, а й впроваджує його у виробничий процес, навчає співробітників виробництва роботі з обладнанням та проводить повне технічне обслуговування будь-якого маркувального обладнання.