Маркування солоних закусок. Якісне маркування для якісного пакування
Маркування солоних закусок
Дизайн упаковки солоних закусок завжди яскравий і привертає увагу покупця, тому розробка упаковки відразу має на увазі окреме місце для маркування товару, щоб не псувати товарний вигляд і при цьому покупцеві було легко знайти основну необхідну інформацію, наприклад, термін придатності або штрих-код товару.
Різноманітність солоних закусок зростає з кожним днем, при цьому бачимо, що в основному виробники намагаються використовувати герметичну упаковку, яка захистить продукт від вологи, прямих сонячних променів, а також фізичного пошкодження. Для снеків часто використовують пакети та мішки (наприклад, як для чіпсів або сухариків), бляшанки та скляні (часто використовують для солоних горішків), картонні коробки різної щільності. Для вторинної упаковки використовують великі короби, які також вимагають маркування для обліку товарів під час транспортування та зберігання.
Якісне маркування для якісного пакування
Для нанесення якісного маркування на упаковку солоних закусок необхідно враховувати:
- тип упаковки;
- місце нанесення маркування – друк повинен бути чітко видно покупцю, чи то дату чи штрих-коду;
- синхронізація маркіратора та виробничої лінії, щоб оптимізувати весь процес виробництва.
Розберемося, який маркиратор вибрати під певний вид упаковки, щоб друк був якісним саме за умов виробництва солоних закусок:
Тип пакування |
Краплеструменевий маркіратор |
Термоструминний маркіратор |
Лазерний маркіратор |
Пакети та мішки |
Підходить |
Підходить |
|
Бляшані та скляні банки (консерви) |
Підходить |
Підходить |
|
Картонні упаковки |
Підходить |
Підходить |
Підходить |
Картонні короби |
Підходить |
Підходить |
Каплеструйний друк відмінно підходить для важкодоступних місць друку, наприклад, на пакетах і мішках для солоних закусок, враховуючи форму та розмір пачки. Термоструминний маркіратор вирішить низку проблем із простоєм техніки, адже витрати на заміну картриджів та технічної підготовки до роботи мінімальні. Термоструминний принтер здатний створити друк високої якості та роздільної здатності. Лазерний друк не вимагає витратних матеріалів і створює недрукований друк на будь-якій поверхні, але має більш дороге обслуговування.
Як бачимо, кожен спосіб маркування має свої переваги. Недоліків немає, вся річ у виборі маркіратора, який зможе покращити виробничий процес саме конкретного виробництва. Якщо правильно підібрати маркиратор, то можна не тільки швидко окупити його вартість, але й створити безперервний процес автоматизованого друку, який не вимагатиме частого втручання оператора, а також технічних помилок та шлюбу.