Маркування електронних сигарет. Особливості

Особливості маркування електронних сигарет

Популярність електронних сигарет зростає щодня, тому актуальність питання правильного маркування теж. Варто розглядати 2 типи маркування для електронних сигарет. Перша – це маркування на упаковці, друга – маркування на електронній сигареті. Інформація маркування схожа як і для тютюнового виробництва, але відрізняється через властивості та характеристики виробу. Розглянемо, що необхідно вказувати на упаковці виробу (картонної або пластикової коробки, футлярі):

  • Найменування продукції;
  • Логотип та назва виробника;
  • Смакові особливості електронної сигарети;
  • склад рідини електронної сигарети;
  • Номер партії;
  • Дата виробництва;
  • Термін придатності;
  • Частка нікотину в електронній сигареті – іноді у відсотковому співвідношенні;
  • Контактна інформація виробника та дистриб’ютора.

Часто, через невеликий розмір упаковки, виробники використовують коди шифрування (QR-код, DataMatrix та інше). Це допомагає зменшити кількість текстової інформації на упаковці, зробити основну інформацію більш читабельною і надати споживачеві всі необхідні дані. Але навіть у такому разі обов’язковим є вказівка ​​частки нікотину у складі електронної сигарети.

Для самої сигарети також використовується маркування, але не настільки схоже. Зазвичай, виробники переносять на виріб логотип бренду з виробництва електронних сигарет, смак та інформацію про вміст нікотину.
Маркування електронних сигарет

В одному з блогів компанії Marking.in.ua ми вже розглядали маркування тютюнового виробництва. Але тут варто враховувати універсальність маркувального обладнання через різний тип упаковки електронних сигарет. Якщо на коробці або футлярі можна використовувати етикетку, а не друкувати на самій упаковці, то для корпусу електронної сигарети використовується “пряме” маркування.

Для маркування на коробках, футлярах та корпусі електронної сигарети використовують як струменеві, і лазерні маркіратори. На самому корпусі не використовується етикетка із-за сильного зношування та частого споживання самого виробу. Не важливо з якого матеріалу складається корпус – скло, пластик, друк має бути на самій поверхні.

Поки що виробники експериментують у методах маркування, адже чіткі норми для електронних сигарет були визначені лише нещодавно. При виборі маркатора варто відштовхуватися не тільки від типу поверхні для друку, але і в здатності друку коду та шифрування, щоб зменшити витрати місця, розхідників і часу при процесі маркування.

Уточнити вартість
×
Обратная связь
×
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!