Особливості маркування взуття, взуттєвих колодок

Особливості маркування взуття

Маркування під час виробництва взуття ставиться як на упаковці (штрих-коди, логотипи тощо.), а й безпосередньо самому виробі. Маркування взуття та взуттєвих колодок проводитися у кілька способів. Перший – маркування за допомогою етикетки, другий – маркування на текстилі, у вигляді бирки або стрічки прошитої всередині взуття. Для взуттєвих колодок виробники часто використовують і “вибите” лазерне маркування.

Особливість маркування взуття в тому, що оскільки це виріб довгострокового користування, маркування також має бути стійким до різних типів зносу. Маркування на етикетці надає покупцеві основну інформацію, яка важлива при першому огляді товару – розмір взуття, довжина устілки, матеріал для виготовлення різних частин виробу та бренд. Але обов’язковим є і маркування, яке буде постійно присутнє на виробі – знову ж таки розмір взуття, штрих-код у деяких випадках, довжина устілки, модель.

Який маркіратор вибрати для маркування взуття та взуттєвих колодок

Докладно розберемо кожен вид маркування, який доречний при виробництві взуття та типи маркіраторів для друку:

  • Етикетки. Маркування етикетками проводиться спеціальними профільними маркираторами, які створюють тільки етикетки, далі етикетка вручну переноситься на виріб і клеїться на потрібне місце. Або це невеликий принтер для етикеток, або термотрансферний маркіратор (ТТП).
  • Маркування на текстильних частинах, бирках. Тут доречно використовувати струйні маркіратори. Чіткий тип маркатора (каплеструминний або термоструминний) варто робити з набору інформації, який ви збираєтеся залишати на текстилі. Наприклад, якщо вас цікавлять дані тільки в розмірі, довжині устілки і назві бренду, тоді підійде краплеструминний маркиратор. Якщо ви хочете надрукувати штрих-код або ж логотип компанії – зверніть увагу на термоструминні маркіратори, у них дозвіл друку значно вищий.
  • Лазерне маркування на колодці. Такий тип маркування найстійкіший до зношування. Під час друку не використовується чорнило, а деформується верхній шар поверхні колодки, що створює ефект гравіювання. Цей спосіб часто використовують і щоб залишити логотип компанії на колодці, а також важливу інформацію як на великих виробництвах, так і на маленьких.

Якщо у вас виникли труднощі з вибором маркатора або з рішенням для друку, фахівці компанії Marking.in.ua допоможуть вам не тільки підібрати потрібне маркувальне обладнання, але й проконсультують і нададуть спектр послуг з друку та обслуговування маркіраторів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Уточнити вартість
×
Обратная связь
×
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!