Види маркування товарів: Інформаційні, запобіжні та ін.

Маркування на продукції виглядає не просто у вигляді тексту чи цифр, а й відомими знаками для споживача. Дивлячись на знак або символ, споживач одразу розуміє основні характеристики товару або може вивчити їх докладніше. Є знаки, які відносяться тільки до продуктів харчування, або тільки до фармацевтичних товарів, але всі ці позначення діляться на підгрупи за своїми цілями. Усі товарні знаки, знаки якості, попереджувальні, маніпуляційні, експлуатаційні, компонентні, екологічні, розмірні, знаки найменування місця походження товару, штрих-код, розмірні знаки називаються інформаційними.

Розглянемо, які є типи знаків маркування:

  1. Знаки відповідності якості – показують, що товар відповідає нормам якості та вимогам нормативної та технічної документації.

Приклад знак відповідності якості.
2. Попереджувальні знаки – ставляться на транспортну упаковку та тару та попереджають про небезпеку під час транспортування, зберігання та експлуатації товару.
3. Маніпуляційні знаки – наносяться на транспортну тару або упаковку та дають вказівки щодо виконання вантажно-розвантажувальних робіт.

4. Експлуатаційні знаки – усі знаки, які вказують на правила користування товаром та упаковкою, його зберіганням.
5. Компонентні знаки – вказують які є компоненти у складі товару, харчові добавки чи алергени. Такі знаки обов’язково повинні бути видимі на первинній тарі упаковки, бути чіткими та незмивними весь життєвий цикл товару.
6. Екологічні знаки – вказують на екологічність товару та пакування, ступінь шкоди екології та можливість вторинної переробки продукту чи пакування, можливість утилізації.
7. Розмірні знаки – позначення, що вказують кількісні характеристики товару. Наприклад, грамування або кількість штук виробів в упаковці.

Ми не раз розповідали про головні типи знаків маркування – штрих-код і товарний знак. Штрих-код один із “класичних” способів промаркувати свою продукцію для кількох цілей відразу:

  • облік – штрих-код прекрасний спосіб маркування товару для його обліку на складі, при транспортуванні та на точці продажу;
  • інформаційна частина – інформація зі штрих-коду доступна при зчитуванні не тільки операторам ринку, а й споживачам (про виробника, характеристики товару);
  • естетична – штрих-код допомагає “запечатати” інформацію та зменшити її кількість на упаковці, для збереження дизайну та естетичності виду товару.

Marking.in.ua розглядає ці два типи маркування і з технічного і практичного боку для споживача і пропонує розглянути обладнання, яке зможе якісно, ​​швидко та економічно промаркувати ваш товар.

Уточнити вартість
×
Обратная связь
×
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!