Вимоги до маркування продукції
Вимог до маркування продукції досить багато і з одного боку вони створюють проблеми для виробників, а з іншого боку, вони спочатку усувають питання невідповідності товарів до випуску. За законодавчими нормами є загальні вимоги до маркування і особливості під кожен тип продукції. Це місця маркування, їхній вид, дані, що залишаються, а також процес обліку товарів за допомогою маркування.
Розглянемо, для початку, яку основну інформацію має містити маркування для будь-якого товару:
- найменування товару;
- товарний знак, якщо є;
- назву країни виробника та/або країни постачальника;
- дані виробника (контакти, адреса) та дані постачальника;
- чіткий склад продукту чи матеріал виробу;
- дата виробництва;
- номер партії;
- терміни придатності;
- розмір/вага виробу (маса нетто та брутто);
- інструкція з експлуатації.
Решта інформації варіюється в залежності від типу виробу.
Головна і найважливіша вимога до будь-якого маркування – воно має бути читабельним, чітким, розташованим на видному для покупця місці, зберігати цілісність на протязі всього життєвого циклу товару. Саме тому спочатку виробник повинен вибрати оптимальний спосіб маркування продукції, який створить друк з хорошим рівнем зносу в процесі зберігання, транспортування та експлуатації товару. Також, виробник повинен враховувати, що маркування має бути державною мовою. Якщо це товар для експорту, можливий друк на упаковці відразу кількома мовами або доручити це завдання дистриб’ютору або дилеру за певними домовленостями.
Компанія Marking пропонує свої послуги не тільки для придбання маркувального обладнання, а й для впровадження системи маркування у ваше виробництво, навчання співробітників роботі з обладнанням, проведення інструктажів безпеки, а також послуги з друку партій без придбання обладнання з виїздом на ваше підприємство.